Ως πελάτης μας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα ανεξαρτήτως λόγου επιστροφής. Επιστροφές γίνονται σε όλα τα προϊόντα εκτός των προϊόντων διατροφής. Αυτό συμβαίνει λόγω της ιδιαιτερότητας και της ευαίσθητης φύσης αυτών των προϊόντων, με σκοπό την ασφάλεια και τη σωστή φροντίδα των μικρών μας φίλων.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους, στην αρχική τους κατάσταση και χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία, συνοδευόμενα από το σχετικό αποδεικτικό αγοράς. Σε αυτήν την περίπτωση δεν θα επιβαρυνθείτε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος σε εμάς.

Αν η επιστροφή των προϊόντων οφείλεται σε δικό μας λάθος, είτε γιατί το προϊόν είναι ελαττωματικό, είτε γιατί είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε θα σας επιστραφούν τα χρήματα και η εταιρεία μας θα επιβαρυνθεί με το κόστος επιστροφής. Ωστόσο είναι δική σας ευθύνη να ενημερώσετε το gatoskilo.gr άμεσα.

Τα χρήματα θα σας επιστραφούν εντός 10 εργάσιμων ημερών από την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρεία μας ή την ακύρωση της παραγγελίας σας.

 

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguag

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@kanarinokosmos.gr  για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές.

Καλάθι αγορών
error:
Scroll to Top